Dagens Outfit 2.0

Om några timmar är det match mot AIK. Tycker det är på tiden att jag får gå på en hemmavinst nu..

..men tills dess tänke jag återuppliva en gammal favorit: Dagens Outfit!
Ni minns väl hur det gick förra gången?

Samma principer som förra gången gäller och resultatet blev som följer:


 


Mössa/keps: Pappas från när han var ung

Skjorta: Min gamla scoutskjorta, aningen trång

Jacka: Mammas. Kan inte minnas att jag sett henne i den de senaste 15 åren

Shorts: Mammas. Känns inte heller så nyligen använda

Skor: Pappas

Käpp: Farfars

Strumpor: Mina

 

Jag vet, ni behöver inte säga något, det är en oemotståndlig syn!

Egentligen är nog "Årets Outfit" mer passande namn då det är ungefär så ofta jag tar mig an så'na här otroligt viktiga och mycket seriösa hintar om vad som är fruktansvärt inne just nu..

 

Förra gången tyckte Linus och Sofia jag såg ut som en hästpolospelare. Denna gång vetifan.

 

Fun fact: Notera att jag helt omedvetet posar ben och fötter på exakt samma sätt båda bildtillfällena.


Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback