Dagens Outfit - Seriositeten flödar

Nästan ett dygn har gått och inga förslag har inkommit på vad eventuella läsare VILL att jag ska skriva om. Så bra då! Det innebär antingen att ni inte bryr er eller att ni tycker det är bra som det är! Båda fallen betyder ju att jag ska fortsätta skriva som jag gjort. Det underlättar.

Dock kunde jag inte låta bli att göra följande.. tanken på det var för stark för att slå bort. Så här har ni den! Dagens outfit:


Alla kläder: hittade hemma
Alla accessoarer: hittade hemma
Inköpsställen: I don't know, I don't care

 

Förresten är det inte bara tröjärmar och byxben som är aningen korta. Pappas skostorlek, 42, överrensstämmer inte direkt med min, 45-46, och skorna satt därmed en aning obekvämt. Vad gör man inte för konsten..

Linus tyckte jag såg ut som en hästpolospelare.


Kommentarer
Postat av: Sofia

MÄH! Jag skulle ha skrivit nåt om jag bara sett det där lilla meddelandet. Du skrev det ju mitt i ett inlägg, då blir det för luddigt för mig.



Hur som helst så tycker jag att du ska fortsätta med dina filmrecensioner :D förslag på nytt, öh.. Jag vill ha DAGENS SKÄMT! :D:D:D



Förresten så ser du faktiskt ut som en hästpolospelare (Y) Alternativt en konstsimmare i hästpolokostym.

2010-03-18 @ 15:42:44
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback