I'm alive!

Eftersom jag inte vill att bloggen ska raderas så får jag väl titta in tänkte jag. "Åtkomst nekad!" tänkte blogg.se. Efter lite spammande på inloggningsknappen kom jag ändå in, men opålitligt verkar det.
 
Kanske ska man börja skriva här igen mer regelbundet. Kanske, kanske. Det finns ett visst sug efter kreativitet som långsamt vaknar mer och mer. Det kan man se inte minst på att jag börjat laga mer mat efter recept senaste året.
 
På det stora hela mår jag i korthet väldigt bra. Även om senaste året varit kasst för världen ur många perspektiv så har det för mig personligen varit väldigt bra av ett antal anledningar. Att jag blivit betydligt mer hälsosam är en av dem. Mer om det kanske en annan gång.
 
En positiv förbättring förresten med bloggverktyget sedan senast jag skrev något är att man nu äntligen löst att kunna bädda in YouTube-grejer ordentligt igen. Gött så.
 
På återseende?
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback