Tre

Tre namn/smeknamn jag går under
  1. Richard
  2. Björkman (mitt efternamn är också mitt vanligaste smeknamn, som flitigast använt andra högskolesejouren)
  3. Richie (jävligt sällan, men det händer)
Tre ställen jag bott på (jag utökar denna listan och skriver alla ställen jag bott på i stället, i tur och ordning)
  1. Romelanda (utanför Kungälv, nära Göteborg)
  2. Falun
  3. Eskilstuna
  4. Romelanda
  5. Falun
  6. Romelanda
  7. Stockholm
  8. Olofsbo (utanför Falkenberg)
  9. Karlskrona
Tre ställen jag arbetat på
  1. Göteborgs Friidrottsförbund
  2. Svensk Friidrott
  3. Sveriges Radio
Tre saker jag älskar att se på
  1. Film och serier
  2. Fotboll
  3. Vackra sommarvyer, det kan räcka att se ut över strandkanten i Olofsbo
Tre ställen jag varit på/i
  1. Baska Voda, Kroatien
  2. Bremen, Tyskland
  3. Sicilien, Italien
Tre saker jag älskar att äta
  1. Grillat överlag (helst kolgrillat)
  2. Mammas köttbullar
  3. Mackor (eller "sakon" som jag kallade det när jag var liten)
Tre saker jag ser fram emot
  1. Midsommar
  2. Sommarledighet och resa till Grekland
  3. Framtiden överlag, saker kommer att förändras och bli ännu bättre
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback