Tiden går

Och jag består. Alltid.
 
"Det kommer aldrig va' över för mig."
 
---
 
Vad händer då?
Det gamla vanliga som ni är bekanta med vid det här laget så det behöver jag inte nämna gång på gång.
 
I övrigt så mår jag bra.
Snön kommer och går nu när julen har passerat, precis som varje år, och jag drömmer sedvanligt om andra tider än de jag just befinner mig i. "När jag får jobb..", "Om det där skulle hända.", "Tänk om..", "Sommar vore nice.", "En road trip kanske?", "Måste planera in nåt." och så vidare.
 
Det har inte med rastlöshet att göra, mer att det är kul att göra saker rent generellt. I princip är jag lika nöjd med att ligga och göra ingenting vid en strandbar som att ha världens husfest. Det beror helt på vilket humör man är på.
 
"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv."
 
Låttexter och filmer har på något sätt alltid talat för mig istället för att jag själv har gjort det. I alla fall inom vissa ämnen.
Jag är på något sätt en öppen och ärlig bok, men med många texter mellan raderna. Ja, något sånt. Det lät rätt bra!
 
---
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback