Kortisar

Drog på mig skinnjackan, lämnade stugan och stack in till stan och handlade.
Simpelt, men såna små miljöombyten då och då är nödvändiga, även om det kan gå flera dagar då jag bara är i Olofsbo och trivs med det.
 
Att jag dock längtar vidare till en massa utmaningar behöver jag knappast säga vid det här laget.
 
---
 
Baddarsidan går som tåget. Ny bakning under veckan som gått och imorrn försäljning i Bräckboden.
Folk anfaller direkt och gillar och delar och blir glada. Så ska det va! :)
 
---
 
Kostomläggningen jag började med häromdan har börjat ge resultat.
-2,8 kilo på tre dagar får anses fullt godkänt enbart genom att sluta med småätande mellan mina två mål, frukost och middag. Istället för småätande blir det kaffe eller, framför allt, te.
 
---
 
Jag har börjat ta mig an den gångna säsongens Doobidoo.
Ett härligt, hederligt gammalt Svenssonprogram som började i augusti och har säsongsavslutning imorrn.
Man får passa på att se igenom då de börjar försvinna ifrån SVT Play nån gång i december.
 
---
 
Nästa sak att se fram emot? Typ jul. Något annat är det inte direkt på agendan just nu tyvärr.
Jag får se till att ändra på det.
 
---
 
I see the world from just beneath the sky.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback