Hålla låda

Många lådor flyttades idag! Från ett större förrådsrum till ett mindre, så mer action än så var det inte.
Men det är många grejer man har ändå, grejer som en vacker dag inom förhoppningsvis inte alltför avlägsen framtid hamnar i ett nytt hem, uppackade och fina.
Bildbomb utlovas när flytt av sådan typ sker.
 
---
 
FFF borta mot Sirius nu i kval. Kom igen kära kustlag, kämpa!
 
---
 
Efter flyttandet av lådor och annat nyttjade jag eftermiddagen till att leta jobb. Det måste komma en förändring snart, det måste!
 
---
 
FM några timmar till förutom FFF-matchen, sen ska jag hemåt och börja flytta över bilder från min gamla laptop till min nuvarande. Den gamla har stått i en av förrådets lådor sen jag flyttade från Falun så det känns änna dags att flytta över det som finns där innan den smälter ihop eller nåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback