Valborgshelg och dipp

Jättekul torsdag då en gammal vän jag lärde känna på somrarna här i Olofsbo kom ner till sin stuga! Med sig hade han tjej, hund och två vänner. Jag är ju en kattmänniska egentligen, men om jag någon gång ska tvingas ha en hund så hoppas jag den är lika snäll som denna.

Grillat käk, några öl, whisky och en hel del tjôt senare var det dags att bege sig till familjen där brorsan var på besök.
 
Igår gick stora delar av eftermiddagen åt till att rensa datorn efter att ett irriterande virus letat sig in.
Det enda positiva i kråksången är väl att datorn nu blivit rensad både här och där och fungerar mer effektivt och snabbt än tidigare. Men det är aldrig kul när nåt skit kommer in, man blir så trött bara av att tänka på att det finns idioter som lägger sin tid på att skapa sånt som förstör för andra.
 
---
 
Idag har än så länge inte så mycket inträffat. Ska ut och plocka upp lite gräshögar strax. Utöver det ska jag kolla någon film tror jag. Det är väl så långt jag kommit.
Jag är inte helt på topp och har svårt att veta exakt varför. Kanske är det för att man var väldigt glad och uppåt på torsdagskvällen som man dippar lite nu. Någon klang och jubelsång råder i alla fall inte i mitt huvud. Vill helst bara krypa ner i sängen.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback