Andra chansen

Mjahapp. Där var andra chansen slut. Och det gick åt pipsvängen rent ut sagt. Jag skulle vilja vara positiv, men det är svårt. Jag börjar ändå med det lilla positiva innan jag går in på det mindre positiva..
 
Plus
-Robin och Sanna, som vanligt.
-Loreens nummer. Hon är mer ett naturväsen än en popartist.
-Att gamla hits, både från Sverige och övriga Europa, fick utrymme.
-Att Hasse gick vidare.
 
Minus
-Att Dolly Style inte gick vidare.
-Att craplåten Groupie gick vidare.
-Filippa Bark. Jag har gillat karaktären varje deltävling, men nu var hon värdelös. "Åh, hon sjunger dåligt med flit, så roligt!" Nae. Uruselt.
 
Sedär ja! Jag lyckades vända det till fler plus än minus! Även om minusen är rätt så starka.. Dolly Style är en av de låtar jag gillar mest i år så det är lite surt. Glad och go! Bra melodi! Uppväxtmusik kan man säga.
 
Final om en vecka. Kan verkligen gå precis hur som helst. Har ingen känsla för vad som kan vinna eller inte.
 
Jag säger som jag brukar: Det är tur att man kan lyssna på de låtar man gillar i efterhand och sålla bort det andra skräpet.
 
---
 
 
Skön film. Skön låt. Skön kombo.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback