Snopen

Resa imorrn, torsdag, till Stockholm igen. Jag har inga speciella tankar inför det. Jag reser liksom, that's it. Ska försöka vara lite mer social under veckorna som kommer, varvat med jobbsökande.
 
---
 
Känner mig lite snopen efter att ha insett att säsong fem av Game of Thrones inte börjat sändas än. Jag fick intrycket av att den sänts och att det var säsong sex som folk gick och väntade på. Jag som nött säsong 1-4 de senaste veckorna blir givetvis genast otålig.. avskyr att vänta på serier. De ska finnas till hands när jag vill se dem och så är det med det!
 
Så medan jag väntar på säsong fem tar jag mig an en ny serie (eller gammal om man så vill) som är färdig. Det blir Deadwood som hamnar på menyn.
 
---
 
Borde packa. Vill göra allt annat.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback