Oscarsköttande

Som bekant har jag inte nät i min lägenhet och det jag hade på mobilen är slutsurfat (6 nya, härliga gig kommer vid månadsskiftet). Men även om jag haft kvar surf på mobilen så hade jag inte använt det för att plocka hem film och dylikt. Man får med mobilsurfande lägga krutet på att kolla sin mail, chatta och söka jobb egentligen. Och kolla Instagram.
 
Varje år brukar jag kötta Oscarsfilmer och se på Oscarsgalan. Hos Erik har jag nu hunnit skaffa hem alla de filmer som är nominerade i de Oscarskategorier som jag tycker är viktigast/mest intressanta. När man inte är bortskämd med fast nät så känns det nästan gudomligt att kunna få hem ens EN film och nu har jag en hel drös på lager! Här ska inte liggas på latsidan vad gäller Oscarsköttande.
Jag har även fått hem det avsnitt i Deadwood som var trasigt så nu kan jag få se klart den serien också.
 
---
 
Gårdagens öldrickande satte sina spår och idag har man varit rätt seg. Vi kom igång med FM rätt sent. Tyska andraligan blev det till slut.
Imorrn/idag sticker jag hem till mig igen. Veckan som kommer lär bestå av film- och seriekollande och jobbsökande. Det enda inbokade jag har är torsdag kväll då jag är inbjuden till Friidrottsgalan. Ska bli kul att återse folk, ledare, aktiva och de omkring!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback