På banan igen

Så, ny dag och nu är jag inte ur gängorna längre. Skönt. Det enda dryga är att jag vaknade 3-4 gånger och minst en av dem väcktes jag av dessa förbannade flygplan som ska flyga så löjligt lågt. Det låter som att de ska landa ute på vägen typ.
 
Just nu sitter jag vid bordet vid köket och inser något jag inte insett på hela tiden jag bott här. Ibland när jag legat i sängen har jag hört ett gurglande ljud, som när någon startat en kaffekokare, och antagit att det varit grannen som kokat kaffe med en väldigt högljudd kokare. Nu hör jag att det är mitt eget kylskåp som gör ljudet.. Nya insikter varje dag!
 
Fortfarande stelt och ömt i högra biceps, men den är fullt funktionsduglig. Så jag antar att det var bra träning snarare än att något gick sönder.
 
Solen har skinit idag. Gött. Det får det helst fortsätta med. Gruvligt trött på snön. Men vi vet ju alla att mars kommer vara den sedvanligt förrädiska månaden när man lindas in i en vagga av falsk vårförhoppning som plötsligt raseras av en sista lavinartad snömängd från Kung Bore.
 
Det har gått ett tag sedan jag började skriva detta inlägg nu. Det är oftast så med mig, antingen gör jag ingeting eller allting samtidigt typ. Chattar, surfar runt, skriver på forum, söker jobb och så vidare. Sedan jag började har jag hunnit söka ett jobb i alla fall. Nu ska jag planera vad jag ska ät och välja ut någon intressant film.
 
För övrigt saknar jag min familj.
 
Arrivederci!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback