Stackare

De som hade sin ledighet i juni och/eller juli måste slita sitt hår nu. Augusti har hittills varit en fröjd större delen av tiden.
Min födelsemånad levererar!
 
---
 
Idag har jag och Erikski tillbringat några timmar på stranden.
Ett par goda Red Stripes, lite bad, bollkastande, gött snack och solande senare tog vi oss till hans residens.
 
Kvällen? Blir nog lugn, avslappnad, med lite FM och poddlyssnande. Dealen är att Erik får höra 08 Fotboll och jag får höra BBpodd. Vi ska nog överleva varandras poddar.
 
---
 
Humöret? Idag rätt bra. Precis som kvällens humörmässiga plan är jag ganska avslappnad. Jobbsökandet häromdan gjorde mig lite lugnare. Jag blir liksom lite lättare stressad ju längre tiden går utan jobb.
Jag är extremt jobbsugen och vill ha saker att göra, en organisation att bidra till.
Att jag i synnerhet vill till ett specifikt jobb jag sökt vet många i min omgivning och snart får jag veta om det blir intervju eller ej.
Hoppas, hoppas, tummar och tår.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback