April, vår, sol

April är här, solen skiner och man känner verkligen att det går med stormsteg mot ljusare tider. Trots att jag vandrade genom Olofsbo i stark motvind så frös jag inte mer än om öronen. Det är ett rätt gott tecken.
 
Jag lär vandra tillbaka till min stuga snart. Börjar bli lite hungrig. Jag bor ju själv nu, man kan inte förvänta sig käk hos föräldrarna i tid och otid. Min mor ansåg dock ändå att jag inte skulle svälta tills jag vandrade iväg så en muffins flög ner i magen för ett par timmar sedan.
 
Ikväll ska jag inte göra så mycket mer än kolla finalen av mästerkocken och lite film. Troligen VM-krönikan 2014 också. Grymt underbara VM! Jag är rätt nöjd att jag lyckades se så mycket som jag ändå gjorde trots att jag hade jobb. Friidrott på dagarna och fotboll på kvällarna. Fantastisk tid! Slitsam, men fantastisk!
 
 
En vååår är här igen!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback