Altankäk

Ännu en dag i vårsolens tecken!
 
Hela eftermiddagen har jag vistats i min stuga. Till en början satt jag och solade, läste Offside och lyssnade på 70-talsmusik. Så småningom förbyttes Offside till matlagande och 70-talet till Veronica Maggio.
När det var dags att käka gjorde jag också detta utomhus. Premiär! Till käket blev det mer Offside och dagens sista skiva, signerad Shakira.
 
Nån timmes telefonsamtal med Erik vid 18-tiden inledde kvällen och jag cyklade sen åter till den andra stugan där jag nu surfar loss.
Ett jobb har hunnits med att bli sökt. Blekinge nästa?
 
Nu blir det Baren följt av.. jao, det får man se! Kanske film? Kanske serie? Kanske FM?
 
 
I metallbunken som ser tom ut finns faktiskt en hög med ärtor.
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback