Harmonisk

Världsmusiktemat fortsätter och jag blir helt harmonisk och glad i kroppen av den. Just nu: "South Pacific Islands" med låtar från, som det låter, blandade öar i Stilla havet. Samoa, Nya Zeeland, Nya Kaledonien etcetera.
 
Ikväll tänkte jag dra hem och tvätta och ha lite egentid. Jag älskar att umgås med folk, men jag är en människa som verkligen behöver min egentid. Tid för att kolla på film, egna tankar, lyssna på musik, jazza runt och sjunga, läsa saker. Allt så'nt.
 
På tal om inget är nätet här hos Erik mycket spännande. Startar man micron så kan inte Erik göra något i FM. Det är som om microvågorna stör ut vissa nätgrejer. Det går att surfa på nätet i övrigt, men göra saker i FM? Icke, det bara fryser, varje gång. Inte för mig eftersom jag är värddator, men för mr. E som är ansluten till mitt spel via skräp-Steam och router. Så spännande fungerar det här.
 
 
Samoa levererar.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback