Fotbollssöndag

Trevlig kväll igår när jag och Erik åt och hängde med delar av hans familj. Sedan stack vi tillbaka till söder och FM:ade natten lång. Vi fick med oss en påse kanelbullar var som gick åt alltmer vad natten led.
 
Just nu sitter jag och överväger vilken pizza som skall beställas. Jag är sugen på något flottigt efter en vecka där jag varit relativt nyttig och inte ätit överdrivna mängder käk.
 
I förrgår sökte jag ett jobb. Min process ser ut som så att jag tar en dag då jag letar upp och samlar på mig alla spontant intressanta jobb jag hittar just då, sedan namnger jag annonsfilerna efter sista ansökningsdatum och söker dem allteftersom om de tycks lika intressanta i efterhand som vid det spontana söktillfället.
 
Vädret ute blir mer och mer höstigt, men är ändå ganska milt här i Stockholm. Många börjar gå med jacka ute, men det tycker jag det är alldeles för varmt för ännu så det förstår jag inte riktigt. Max tröja räcker gott.
 
Idag kommer det bli än mer spelande samt lite följande av dagens intressanta matcher. IFK spelar exempelvis klockan 15.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback