Bergsgeten Björkman

Tog mig en liten uppfriskande promenix i sydvästra delarna av Kungsholmen idag. Inledningsvis bland hus och grönytor, sen sökte jag mig mot ytterkanterna med fin utsikt över vattnet. Efter några kort och lite njutande av sagda utsikt gick jag vidare längs klippkanten och avvek från vägen på en stig istället. Stigen blev bara smalare och smalare, stenigare och svårare att gå i. Då är det bra att man är relativt smidig i grunden (notera smidig, inte vig, det är en jäkla skillnad) och kan skutta fram som en bergsget.
 
Inatt sökte jag ett antal jobb och nu väntar en kväll med lite Idol och annat smått och gott. Grytan som jag lagade igår skall också förtäras färdigt.
 
Hej hopp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback