Mixed

Efter en liten promenix i Falkenberg kom jag hem och jobbsökte järnet. Jag vet inte vad som anses som mycket sökt per dag, men för mig är det ganska okej ändå att söka sex jobb på en eftermiddag sådär och gå igenom x antal annonser totalt. Mer väntar imorgon.
 
---
 
På mobilen (Jag tror denna gamla lista jag hittade förutsätter att man inte har så många kontakter. Jag kommer bara till bokstaven E. Å andra sidan är många nummer jobbrelaterade i min mobil.)

1. Har du pussat nummer 13?
Carl-Filip. Nej, det hade varit att ta i lite kanske. Räcker att hänga och ha sköj med honom och lyssna på hans band.
2. Har du nummer 6 mobilnummer?
Anette. Friidrottsledare. Ja, numret jag har är ett mobilnummer.
3. Är du kär i nummer 2?
Anders. En arbetsgivare. Haha, nej, definitivt inte. Men en trevlig prick är han!
4. Har du kramat nummer 10?
Barbro. Jajamensan, många gånger :)
5. Är du bästis med nummer 29?
Erika. Nej, men det var en av de bästa vännerna en gång i tiden.
6. Gillar du nummer 30?
Elvira. Absolut. Men inte haft kontakt på många år, vet inte ens om numret fungerar.
7. Har du varit kär i nummer 37?
Eva. Haha, en från SISU som jag och två andra gjorde ett arbete för under andra pluggsejouren i Falun. Svar nej.
8. Har du varit med nummer 25?
Elin. En friidrottstjej, löpare. Varit med? Mja, intervjuat någon gång.
 
---
 
Tidigare ofullständig och osläppt låt. Oh yeah, give me more!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback