Guide us home

Gått upp lite väl sent (12-13) senaste dagarna så försökte väcka mig åtminstone klockan 11 idag. Och javisst, jag vaknade när klockan ringde, men sen var det plums in i sömnen igen. Fail. Gick upp klockan 13 ånyo.
 
Idag ska jag väl spana efter lite jobb, lyssna på musik och umgås med familj. Och försöka intala mig själv att vädret inte alls är deprimerande (november är en sådan skitmånad år efter år när man snackar väder så det är galet).
 
Det händer inte så mycket lajbans i livet just nu, fast det brukar det inte göra denna tiden på året. Men snart är det jul! Då jeflar, då stiger mysfaktorn och allt känns ljusare fastän det blivit mörkare. Typ.
 
Nu ska jag ta och lyssna igenom Ed Sheeran på spotten. Har bara hört typ två låtar hittills med honom varav en blivit en av de låtar jag gått och nynnat på mest senaste månaderna. Nåt säger mig att det finns många fler vackra att hämta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback