Hrmpf..

Jag är uppe, vaken och alert (nåja) tidigt när jag måste. När jag inte måste sover jag gärna till minst 10. Idag var jag tvungen att stiga upp arla morgon då det är besiktningsman på besök och kikar runt inför kommande husförsäljning. Hrmpf som sagt.
 
Så, på med lite soft musik. Och solen skiner in genom persiennbladen, alltid något. Det är egentligen enda fördelen med att gå upp tidigt, man får se dagen vakna till liv.
 
Göra idag då? Jaa.. en artikel ska skrivas någon gång. Förutom det vet jag inte. Började kolla på Sons of Anarchy igår så kanske lite mer av det då. Fastnade inte med en gång som för Brotherhood, men det tar sig väl förhoppningsvis.
 
 
Tyckte mest denna var tjatig när jag hörde den första gången, men med tiden så blev den bara skön.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback