25 år

Så gammal blir min broder idag, GRATTIS bror! Presenter inhandlades som sagt igår, men även idag (han läser nästan aldrig min blogg så skulle nästan kunna säga vad han ska få, men hoppar det för säkerhets skull).
 
Jag och fader kom nyss hit till sommarstugan. Fadern kastar sig direkt ut och börjar jobba med något som hör huset till medan jag har lite ledigt med FM.
Imorrn åker vi tillbaka till Kungälv. Jag hoppar dock av för ett jobbmöte i Göteborgstrakten som eventuellt kan leda till något i sommar, så det ska bli spännande.
 
Sitter på altanen nu med 60-talsmusik strömmandes ur högtalarna. Sommaren känns närmre och närmre. Såhär behaglig övergång från vinter till vår har jag nog inte varit med om i mannaminne (dock skall sägas att mars inte är slut och jag alltid förväntar mig att en elak sista snöstorm ska dyka upp när man minst anar det så.. jag avvaktar med att jubla för högt.
 
Senare på kvällen ska vi på restaurang och sedan ska jag ta och söka några jobb när vi kommer hem.
 
Framtiden är fortsatt oviss, men jag ser den betydligt mer ljus än mörk i nuläget.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback