Karlstad vid lunchtid

En lugn dag såhär långt i Karlstad. Annat var det igår när man åkte tåg hit och sedan direkt slussbåt med flytande presskonferens följt av ihopskrivande av uttalanden från densamma.
 
Under eftermiddagen och kvällen är det dags för Folksam GP i Karlstad. Går säkert bra. Solen skiner just nu!
 
Imorgon tillbaka till Stockholm igen och direkt till kontoret för att jobba klart med en massa innan jag tar en veckas semester. Sen jobbar jag en vecka till innan det är augusti och "mellan två jobb" som gäller igen. Synd att det är slut, men ska också bli väldigt skönt att få lite längre ledighet. Det har verkligen gått i ett sedan jag började jobba här. Full fart och mycket utmaningar, men allt har löst sig och varit givande!
 
Ska bege mig iväg snart. Äta nåt och sedan blir det mer jobb.
 
---
 
Min sinnesstämning är som den brukar för övrigt. Härligt blandad!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback