Stundande glöggmys

Efter några dagar med nördande hos Erik blir det imorgon lite glöggmys på annan plats. Ska bli trevligt! Jag har inte fått någon riktig julstämning ännu så det är på tiden.
 
---
 
Dagens ringa irritationsmoment ligger i att man plockar hem några avsnitt av en serie och det visar sig att de första tre bitarna är samma avsnitt. Fail. Det kunde inte varit de tre sista bitarna istället så man i alla fall kunnat se första halvan? Nä, det blev ett avsnitt och sedan får jag vänta till nästa besök hos Erik då jag har nät igen. Längtar inte alls tills jag har jobb och har råd med eget nät och slipper surfa via mobilen i nödfall, oh nej, inte alls. Gah.
 
Alltså, när jag får jobb.. saker som jag verkligen ska ha är typ sportkanaler och bra nät, det är det absolut viktigaste i unnandeväg. I övrigt behöver jag ju inte så mycket. Med det menar jag inte att jag är bortskämd och har allt, jag menar att jag inte verkligen behöver en massa saker. Sure, jag hade gärna haft ett lyxslott med allehanda lyxprylar och biljardbord och skojsiga saker, fuck yeah, men det är inget jag absolut måste ha. Jag kan trivas och må bra ändå.
 
---
 
Förresten, en banan och inget annat än massa kaffe och några klunkar vatten är inte jättenyttig kosthållning på lite över 24 timmar va? Jag är inte så hungrig nuförtiden tydligen. Kroppen sparar väl sig till julmaten antar jag. Ätit några mackor sedan jag återkom till min lägenhet i alla fall.
 
---
 
Nu ska jag ta igen lite serier som jag förhoppningsvis har rätt avsnitt av.. Tjosan!
 
 
Saknar fortfarande Dexter. Sista avsnittet var ingen jättehöjdare, det gick liksom överstyr för mycket. Känns inte riktigt som att serien fick något slut, mer att det kommer fortsätta i ens eget huvud i all evighet.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback