BB

Så, då har man slutligen sett klart Big Brother. Jag tror jag har sett alla avsnitt utom typ två då dessa hann gå ur tiden och bli premium-låsta innan jag hann se dem. I övrigt allt. Det är första gången jag följt programmet och jag måste ju säga att det varit en bra mycket större källa till underhållning än vad jag kunde föreställa mig. Så många gånger man skrattat åt situationer och det som folket därinne har bidragit med, i särklass Anders men även mycket från Pelle och Christoffer. Därför var det självklart helt rätt vinnare i år när Anders korades. Alla borde ha en Anders i sitt kompisgäng.
 
Nå, nu är det hela över och tid öppnar upp sig för annat haha ^^
 
---
 
För stunden har jag lite huvudvärk.. usch. Får ta och dels tömma mig på lite innehåll, dels äta. Fast inte samtidigt, det vore lite skumt. Men de båda göromålen bör vara vägen till mindre spänningar.
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback