Påskhelg finito

Påskhelgen gick både snabbt och långsamt på något sätt. När man varit mitt uppe i den har den passerat långsamt och gött, men nu när den är över så känner man att fan, det gick rätt fort ändå. Tid, ett märkligt begrepp.
 
Haft en bra helg i vilket fall. Imorrn morgon ska jag tydligen bogsera bil, eller rättare sagt styra den bilen som blir bogserad. Det betyder i detta fall att jag måste upp mycket tidigare än vad jag hade tänkt mig. Nåja, kan väl kanske vara bra att ställa om dygnet lite igen då jag ska upp i ottan och åka snortidigt tåg (06.35) på onsdag morgon med destination Stockholm.
Ska blir trevligt att se huvudstaden i solsken (enligt prognoserna) igen. Senast jag var där så var det lite smågrått och mitt besök bestod ungefär i att vara i två lägenheter samt ett dyrt uteställe. Man ser inte så mycket av stan då kan man ju säga. I vilket fall är det en ganska kort visit, åker på onsdag morgon och kommer hem torsdag middag. Sen bär det inte helt otroligt ner till sommarstugan igen.
 
 
Har inte nåt alls med detta inlägg att göra. Återupptäckte den bara för några veckor sedan. Diggade hårt när den kom.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback