J'aime la vie

Jag har varit lite småorolig då mitt hjärta rusar väldigt några sekunder sisådär en gång i månaden så idag gick jag till farbror doktorn för säkerhets skull. Fast det var ingen farbror, det var en dam. Damen hette Ilze och direkt tänkte man på början av Bert:


"Nej! NEEJ!! Inte syster Ilse!!"
 
Men distriktsläkare Ilze var jättebra och ingenting var konstigt med mig. Att hjärtat rusar ibland får man leva med. Och jag har ju liksom inte ont av det eller nånting, bara att man stressat upp sig själv såklart när hjärtat gör något man inte vart van vid tidigare. Allt slog regelbundet och EKG var fint så efter besöket mådde man ännu mer prima för att orosmolnet släppte i sensommarsolen.

För övrigt var det första gången på evigheter (undantaget när jag fick ärret rengjort efter cykelkraschen) som jag var hos läkarn. Innan dess var det nog inte sedan jag var typ 15 och hade nageltrång, that's it.
 
---
 
Nu ska jag kolla Idol på allvar första gången i år. Hej på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback