Att vara eller inte få en vara, utan två!

Efter samtalet med supporten på CDON skickade de mycket geschwint en ny telefon som kom redan idag. Snabba ryck! Denna gång såg det betydligt bättre ut. Stor kartong, alla delar med och instruktioner på svenska.
Nu har jag pillat på en plastfilm och satt underverket på laddning. Om ett tag skall det testas, oh ja.
 
Det var en vara. Den andra varan var ett paket bestående av tre t-shirts som jag beställde i juli (!) men som inte behagat komma förrän nu. Företaget jag beställde ifrån hade inte bara slut i lagret och sega leverantörer utan även havererad mail, vilket gjorde att jag inte fick svar förrän i augusti. Nu, 4 september, kom t-shirtsen. Företaget, T-wear, har en del att lära av CDON..
 
Men nu är allt här, frid och fröjd!
 
Vad det var för t-shirts? Jag hade köpt en till mig, en till mamma och en till pappa i den ordningen nedan:

 
 
Uppskattades! Linus fick för övrigt en redan i somras (med Gulf-loggan på) från ett annat företag, Nostalgica, som man kunde lita på lite bättre.

Nu blir det lite säckbox och sedan lek med telefonen.

Kommentarer
Postat av: Paps

Jo, man tackar, det var en rolig överraskning :)

2013-09-04 @ 21:05:15

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback