Sociala medier

God dag idag!
Inte god som i att jag ätit en massa utan helt enkelt en positiv dag.
 
Först fixade jag twitterkonto till inomhus-SM och kollade in lite hur hemsidan jag ska uppdatera på såg ut och sedan var det dags för lunchmöte i Frölundaborg med styrgruppen jag ingår i.
Ett nytt konstruktivt samtal och alla hade kommit klart framåt i sina göromål. Kul när det händer saker, utveckling!
 
---
 
Försov mig lite imorse. Hade råkat ställa klockan på 6.45 istället för 6.15. Fungerade min interna klocka som annars brukar väcka mig i god tid innan klockan ringer..? Nä, just idag så sket den såklart i det. Min kropp retas med mig. Alla celler trollar runt och skrattar elakt.
 
---
 
Kollar lite Champions League nu och sen blir det nå't avsnitt Breaking Bad. Tjo!


 

Prima pikar ^^

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback