Sommar- och anställningstid

Sådär då! Då var man officiellt timanställd inom Göteborgs Friidrottsförbund! Behjälplig för informationsrelaterade saker av typer som jag blev inkörd i under praktiken, jojo.
 
Gött att se att praktiken ledde vidare! Blir man bara av med skolan nu också så ser allting väldigt ljust ut inför den goa jobbsökarsommaren. Timanställningen är ju perfekt att ha medan man letar fasta saker.
 
Kommer bland annat framför allt att skriva artiklar och liknande samt fortsätta arbetet med policys lite.
 
Fin dag!
 
---
 
Tar det piano nu. Imorrn första jobbet inom förbundet och sen ska jag skriva järnet på skolmojset torsdag-fredag samt söndag.
 
För den som är fm-nörd (vilket troligen är ytterst få som läser denna blogg) lirar jag för tillfället med Münster, i tyska division 3, samt med tyska landslaget. Kör en fin central 3-2-3-2-taktik, tre mittbackar, två defensiva mittfältare, tre centrala mittfältare och två anfallare. Klassisk taktiktavla med pil framåt på den mittersta av de centrala mittfältarna och pilar bakåt på alla backar och de defensiva mittfältarna.
För övrigt första gången jag lyckas med en trebackslinje i fm-sammanhang. Ligger trea med Münster två poäng efter ledande Heidenheim efter 25 spelade matcher av 38.
 
Under kvällen lär jag fortsätta lite spelande med ovanstående samt se någon film och hänga på fb. Ta det piano som sagt och njuta av att saker går framåt. Som Linda påpekade är det bara att skaffa tjej och barn nu, lätt som en plätt ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback