Skriva, inte skriva, skriva, inte skriva

Går det framåt? Ja. Snabbt? När jag väl skriver, ja. Är det roligt och givande? Nej.
 
Så.. med det sagt så kommer det en dag när man är klar med det också. Det blir en fin dag, även om det börjar snöa. Så gött kommer det kännas.
 
Varvar mitt skrivande med att bara surfa runt sporadiskt. Skulle gentligen vilja ligga typ i en park och grilla, dricka öl och vin och spana runt, men icke. Sådant kul får man vänta med. Alkohol och skolarbete brukar gå sådär ihop.
 
Ska nog ta och se en film nu.
 
---
 
Gårdagens schlager: Fick vidare Malta och Grekland i alla fall, men inte San Marino tyvärr. Sen är Islands och Finlands helt okej. Schweiz var också okej, men gick ju inte vidare. Semifinal 1 var klart bättre.
Bäddat för en spännande final i alla fall. Känns som det är ett flertal som kan vinna. En som inte kommer vinna är dock falsett-Rumänien. Och även om jag tycker Islands jägarliv är helt okej så tror jag inte att den vinner, men att den kommer att komma högt. Vinner den lovar jag att åka till Island inom ett år.
 
 
 
Ett av alla år då fel låt vann, i detta fall Molitva. Finland var min favorit.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback