It's gonna come back

Jevlur, inte skrivit sen i tisdags ser jag. Dåligt!
 
Haft en go helg i sommarstugan. Mest hängt med familjen.
Rensade maskrosor ett par timmar en av dagarna. Soligt och gött, men måttligt kul. Benen tog stryk, man kan inte tro det, men huka runt i två timmar tar lite på krafterna till slut.
 
Igår tog jag en promenad i solen runt idyllen med musik i öronen. När jag kom till stranden satt jag ett tag och bara såg ut över det glittrande vattnet och njöt av solen, musiken och den friska havsluften. Livet när det är på de bästa topparna.
 
---
 
Veckan som kommer nu blir lite samma tema som i dagens avsnitt av Mästarnas Mästare, det vill säga "Hell week". Okej, vääääldigt överdrivet, det är ingen morduppgift, men jämfört med allt skoj och givande som jag haft de senaste veckorna blir det segt att ställa om sig till school mode igen och börja författa "vetenskaplig artikel". Nog om den. Kommer säkert förbanna den mer i veckan så räcker med den för stunden.
 
---
 
Nu.. blir det läsa igenom ett låååångt formulär som min kära vän Linda fyllt i. Sen efter det säkerligen se på Rome samt filmen Mammas Pojkar.
 
Höres!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback