Articles do not write themselves

Uppsatsskrivandet.. nej, fel, vetenskapliga artikelskrivandet går framåt till sist. Känns dock som uppsats all over. Med enda skillnad att det ska vara i mycket mindre omfattning. Har svängt ihop en bit idag och det ska nog bli något av det här med. Hittade en finfin e-bok om internkommunikation att ha som teorireferens och i och med det är mycket vunnet.
Imorrn ska jag leverera ett "manus" till min artikel-handledare så får vi se vad han tycker om det. Till dess ska jag ha hunnit svänga ihop än mer.
 
I övrigt har jag hunnit med att både dammsuga och klippa lite gräs. Det är som det brukar med mig, antingen händer ingenting eller så händer allt med en gång. Men det passar mig rätt bra.
 
Tar en liten paus nu och fortsätter skriva sen.
 
---
 
Vad jag tyckte om Eurovisions första semi? Min ena favorit i år, Danmark, gick vidare, det var det viktigaste. Sen var det flera som var helt okej som gick vidare så det får väl räknas som en klart godkänd första semi by my standards.
Min andra favorit är Spanien som ju är direktkvalificerat för final. De och Danmark ska få röster på lördag.
 
Nu ropas det om mat. Tjo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback