The words have been drained from this pencil

Årets IFK-formulär som varje spelare fyller i har kommit! Som vanligt vill jag vara solidarisk och besvara frågorna även jag. Klistrar bara in rätt av så kanske ser lite blandat ut med font och storlek.
 
 
Tio favoriter
 

När jag äter:
Plankstek eller grillat och småblodigt på sommarn.

 

När jag lyssnar:
Mycket blandat. Mina Spotify-listor eller min MP3 går varm, mycket sällan jag lyssnar på radio.

 

När jag läser:
Sport och nöje eller deckare.

 

När jag tittar:
Fotboll, film eller dokumentär.

 

När jag reser:
Reser inte utomlands så ofta som jag önskar. Men Bremen blir det i snitt vartannat år och sommarstugan utanför Falkenberg varje år.

 

När jag slappar:
Soffan framför laptopen.

 

När jag spelar:
Football manager.

 

När jag surfar:
Facebook eller Youtube vanligen. 

 

När jag tränar:
Simma är väl favoriten, men blir oftast inte så. 

 

När jag lagar:
Bäst på att göra sallader.

 

Mitt drömtwitter:
Varken har eller följer någon twitter. Men skulle jag följa någon hade det väl blivit någon skådis, musiker eller komiker.
Min förebild i livet:
Familjen och diverse komiker och fredssträvare typ.
Min andra sida:
Andra sida? Snarare sidor ^^ En är rätt estetisk av sig till exempel och hade inte haft något emot rampljuset. Den vinner sällan dock och jag söker mig inte ofta till rampljuset.
Min andra idrott:
Förutom fotboll gillar jag ett antal andra såsom handboll, friidrott, simhopp och bandy till exempel.
Mitt andra fotbollsgäng:
Werder Bremen. 
Om jag var någon annan för en dag:
Så hade jag varit någon tjej bara för att pröva på och se skillnader.
Tre bra artister/låtar:
1. Calleth You Cometh I – The Ark
2. You - Amy Lee
3. Mannen i den vita hatten (16 år senare) - kent

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback