Home Alone

Yes, nu har jag eget hus en tid framöver. Fader och moder semestrar i sommarstugan så då har Richard, snart 27 år gammal, FF i uppväxtkåken ^^
 
Midsommarafton blev som förväntat, gött häng med familjen först och sen lite småpartande till fram på morgonkvisten. Min tipspromenix var uppskattad, nivån och variationen på frågorna gillades.
 
Förutom att jag hjälpte pappa vända vår båt upp och ner så gick gårdagen i latmaskens tecken. Kollade lite på Lag-Em i Dublin, lanade samt såg på film.
 
Idag åkte jag hit till Dösebacka. Fick åka med faster och kusin som ändå skulle till Oslo på några dagars tripp och passerade Kungälv på vägen.
Här har jag inte gjort så mycket mer än att kolla på andra och avslutande dagen av Lag-EM (Sverige tog en andraplats och är nu tillbaka i högstadivisionen!) och se filmen Intouchables (En oväntad vänskap).
 
Snart blir det en film till och imorrn blir det jobbelijobb. Huj!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback