Det närmar sig Göteborg Grand Prix

Oj, har änna försummat bloggen en aning, men så blir det när man börjar jobba och skriver hela dagen, man blir liksom lite mätt när man kommer hem.
 
Denna vecka har jag producerat en artikel om dagen. De två första var ganska skonsamma, men den igår tog tio timmar att göra. Själva skrivandet kan egentligen gå på nolltid, men det är ju all research som tar tid. Är alla namn verkligen med eller har någon fallit ifrån? Vilka resultat har de gjort? Och så vidare.
Uppladdningen för lördagens Göteborg Grand Prix står i fokus och de artiklar som hittills skrivits sen jag började arbeta på förbundet (jag gjorde ju en drös när jag hade praktik också) är följande:

Inför Göteborg GP: Många intressanta internationella namn
Inför Göteborg GP: Göteborgsaktuella namn, del 2
Inför Göteborg GP: Göteborgsaktuella namn, del 1
Inför Göteborg Grand Prix
 
Den sista är lite mer allmänt hållen med info om själva tävlingen medan de andra som synes fokuserar på deltagarna.
 
Imorrn kommer en intervju med GP:ns ansvarige för de aktiva och på lördag ska jag liverapportera på vår hemsida ifrån själva tävlingen. Hoppas verkligen det blir bättre väder än vad denna dag har uppvisat.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback