En klunk av lycka

Efter några timmars streamande av två ungdomsmästerskap samtidigt samt artikelskrivande så tog jag helg.
Jag åkte hem glad till Kungälv i den gassande solen, gick till posten på Maxi och stod glatt i kö och hämtade ut ett paket från CDON, och begav mig sen med ett leende till en grekrestaurang och tog en öl i väntan på bussen.
Allting känns bara grymt bra, varför ska man då inte gå runt och se glad ut liksom?
Nå, jag har inte ett fastklistrat leende hela dygnet, men idag var det nästan så.
 
---
 
Badsugen. Men dåligt med närliggande bra bad (nej, jag räknar inte gyttjepölen Romesjön som bra bad) och denna helg blev det ingen sväng till Olofsbo.
 
Nästa vecka och helg får man se vad som händer! Mer artiklar och annat jobb blir det i vilket fall. Och veckan efter det ska jag vara reseledare på GFIF:s buss med tävlande upp till FGP:n i Karlstad. Mera jobb, ös på bara, jag bangar inte!
 
---
 
Snart är det nog dags att äta något. Sedan tänkte jag korka upp en flaska vin och njuta lite av fredagskvällen med 90's och någon film.
 
Ciao!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback