Rubrik, bakis

Man mår väl som man förtjänar idag antar jag. Mindre bra.
 
Kvällen var kortfattat ungefär som följer:
 
-Bra förförfest på Annas rum, snack om uppsatser.
-Bra förfest i samlingssalen, snack om allt möjligt.
-Vandring i armkrok med Marie hela vägen till English, prat om Bruce Springsteen.
-Bryta arm med Berg på English, dricka en öl, var det där det snackades.. paj? Anna F börjar prata om att barhoppa, vilket blir ganska kort hopp då vi förflyttar oss till Pitchers.
-Pitchers, minnena börjar försvinna. Vi stod vid baren alla hela tiden, jag tog en Guinness. En stund senare gick Berg och Hed, jag gick först ut för att följa med, men ångrade mig och gick tillbaka in igen ett tag. Sen vet jag inte hur jag kom hem. Tror jag åkte buss om man ska gå efter busskortet som låg i byxfickan istället för jackfickan som den brukar.
-Hemma, mådde mindre bra, slocknade sedan.
-Idag, bakis, hittade ett spår av kläder i hallen och halväten knäckemacka och vanlig oäten macka på bricka på golvet bredvid sängen. Frukost inom räckhåll med andra ord.
 
Ptja, det var väl det hela i stora drag.
 
Väntar på att huvudet ska må bättre och humöret gå upp. Har inte gjort så mycket än, bara sett på två avsnitt Vänner i princip.
 
Jag har haft dagar jag varit mer positiv än idag om vi säger så.
Men nu snackar jag telefon med Erik och huvudet börjar ordna upp sig :)

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback