G, dagens bokstav

Fick ett sms som väckte mig vid sisådär kvart över tolv eller nå't. Det var Claes som undrade om jag var vaken. Det sms:et kunde bara betyda två saker: antingen ville han berätta att vi fortfarande inte hade G eller att vi hade fått det.
 
När jag svarat "Ja" på hans förfrågan ringde han direkt och meddelade det beskedet man ville höra: vi var godkända. Finally! De tolv äckliga timmarna i måndags gjorde verkan (troligen tillsammans med att vi gjorde en bra opposition), så nu kan vi äntligen lägga denna skit bakom oss och blicka framåt. Som Långben säger varje jul:
"Det värsta är över, nu är det nedförsbacke!"
 
Nu ser jag fram emot kvällens höjdpunkt, På Spåret, och kommer kanske unna mig en liten whisky eller två.
 
 
 
Jag var knappast den ende som var småkär i Eva som liten.

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback