Adorable illusion and I cannot hide

En kväll utan större förväntningar väntar.
 
Några öl och ett par cider inköpta som står hemma hos Fredrik. Dit ska jag bege mig inom en timme eller två. Innan dess ska jag lyssna musik, raka mig färdigt samt fixa mat.
Vad gäller mat så ska jag denna gång äta lite bättre än vad jag gjorde senast jag var ute. Då märktes det ganska tydldigt att min kost varit lite fattig ty alkoholen gick bums ut i kroppen.
 
Inspark på kåren, kan bli trevligt att se massa folk och bara hänga. Min tanke är inte att springa upp på dansgolvet i tid och otid och supa ner mig. Det sparar vi till någon annan kväll. Ikväll ska jag bara ha det allmänt smålulligt och gött!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback