Sista kårkvällen

I alla fall på ett bra tag. På måndag drar jag ju som sagt ner till Götet för tio veckors praktik.
 
Hade två partajs att ta ställning till igår, antingen ett med tre av girlsen och massa okänt folk, eller också ett med grabbsen och FIFA-spelande.
Var egentligen inte jättesugen på FIFA, men valde till slut grabb-alternativet ändå. Blev sköj! Fick bekräftat att jag definitivt inte är sämst av alla på FIFA i vilket fall.
 
Kåren däremot var rätt så värdelöst. Tror jag köpte två öl. Höjdpunkten var typ tre korv med bröd i dörren innan man gick ut.
 
På bussen hem mådde jag plötsligt mindre bra. Innan den startade övervägde jag att springa ut ifall korvarna ville upp igen och satt mest och körde mantrat "Starta bussen, starta bussen, starta bussen.."
 
Hemma måste jag ha kapsejsat i säng relativt omgående. Just de sista vakna andetagen där minns jag inte. Vaknade upp fortfarande med tröja på och linser inne. Datorn hade jag tydligen också startat för skärmen var uppfälld och batteriet slut. Enligt internethistoriken har jag dock inte kommit längre än så.
 
Nu sitter jag och sänker min sedvanliga dagen efter-dricka; chokladhavredryck.
 
Ha en fortsatt trevlig lördag så återkommer jag som vanligt med melodifestivaltyckanden framåt kvällen!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback