Deltagarporträtt till helgens iEM - Check!

Praktiken flyter på!
 
Efter att ha jobbat över redan första dagen och en usel natts sömn inför det var jag helt död, men det gjorde inget.
Igår hade jag huvudvärk när jag kom hem, men det gjorde inget.
Idag kände jag mig en kort stund på väg från praktiken osårbar, en känsla jag inte känt på ett bra tag. Det gjorde definitivt inget.
 
Uppgifterna för mig hittills har som jag skrev senast främst fokuserats på utformande och skrivande av artiklar. Fyra av åtta artiklar ligger redan uppe här, imorrn kommer ytterligare två artiklar och på fredag kommer de avslutande två. Artiklarna är kortare porträtt på de åtta deltagare i helgens iEM som har Göteborgsanknytning. Morgondagens två porträtt är på två av våra bästa höjdhopperskor, Emma Green Tregaro och Ebba Jungmark. På fredagen kommer bland annat Alhaji Jeng.
 
Det verkar vidare som att jag ska hjälpa till med själva mästerskapet i helgen på något sätt, vilket jag får veta mer om imorgon.
 
I vilket fall som helst känns praktiken hur bra som helst och jag är rejält tacksam över att jag hamnade på Göteborgs Friidrottsförbund.
 
---
 
Nu ska jag äta semla, sen kolla klart Oscarsgalan som jag började se på igår.
 
Ha det fortsatt fint alla glada och må bättre alla ledsna!
 
 
 
We're still young

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback