Bara sport

Urless på FM just nu. Antalet bugg-grejer är oräkneliga, förutsägbarheten är enorm och rättvisa samt trovärdighet obefintlig. Helt otroligt hur de har lyckats förstöra en grym spelserie. I nuläget känns det som att det är det sista FM jag köper på länge. All entusiasm har liksom bara runnit bort och det är en skittråkig känsla.
 
SI Games, why, oh why? Från underbara glädjespridare till fotbollsspelsmördare..
 
I övrigt sov jag urkasst inatt, vädret är jättetrist och lägenheter man kan få är obefintliga.
 
På plussidan idag ligger att jag vet att jag kommer få sova ut lite imorgon då jag tänker börja jobba först runt lunch.
En annan sak är att jag trots vädret ändå är glad när jag är ute bland folk och gillar att se nya människor hela tiden.
Jag har också publicerat en av intervjuerna jag gjorde på jullunchen för GFIF:s räkning med ingen mindre än Christian Olsson. Det var roligt att både att göra den och sedan se resultatet:
 
 
En erfarenhet det med för internreporter Björkman. Inspirerande :)
 
---

Och nu ska jag bege mig mot sängen. Är lagom sliten.
 
Sov gött!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback