Spårvagn, ja tack

Helgen är här!
 
Två arbetsdagar denna veckan blev det. Är i princip återställd nu efter min megaförkylning och humöret är på topp.
Vårkänslorna har börjat spritta i kroppen rejält och det korta mörka sinnelag som infann sig några perioder under förkylningen är totalt bortblåst. Gött är det!
 
Hann få ut en artikel igår och började med en idag samt skrev en mall för pressrelease som förbundet kan använda sig av.
 
Efter jobbet tog jag spårvagn 7 till Shock vid Brunnsparken som en på jobbet tipsat om. Har behövt köpa ett par nya fingerlösa handskar (eller bikerhandskar som affären kallade dem) ett bra tag nu. De jag har har hängt med sedan resan till Lincoln för.. ja, det var längesen nu inser jag. -08 tror jag? I vilket fall är handskarna rätt slitna så gött att äntligen prisvärt, nära och snabbt få tag i ett par nya.
 
När inköpet var gjort blev det tågresa ner till Falkenberg och nu hängs med familj i sommarstugan över helgen.
 
För övrigt tycker jag att spårvagn är ett av de mest obekväma färdmedel som finns, men ändå älskar jag att åka spårvagn. Det finns inget kollektivt åkdon som slår dem för mig i charm. Lagom fart så man hinner se ut över stan, slipper stå i några större köer och.. det känns hemma, Göteborg :)
 
Nu ska jag se ett avsnitt serie, sen blir det sova sött.
 
 
 
Har länkat säkert minst två gånger förr, men den är så skön!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback