Vi går hem till MAX

Go partykväll igår!

Partytagget hos grabbsen var obefintligt, men för egen del så var det ju på topp, så jag stack iväg till kasern efter en sväng till systemet runt sju ungefär.
På kasern satt jag först och snackade med Emma, Anna och Linnéa ett tag innan lite fler folk började släntra in.
Lite drickaspel och mer snack på det och sedan hade tiden gått med en rasande fart och det var drags att dra till kåren cirka halv tolv..
Eftersom min öl tagit slut strax innan vi stack och jag istället börjat gå på vin som Jennifer hade med sig så tog jag beslutet att lämna psykeln vid kasern. Vin är som vi vet inte bra att kombinera med psyklande..

Kåren var rätt full med folk, men efter en stund kom vi in och jag parkerade mig i en soffa i den mer loungeiga delen av kåren. Eftersom vi var ett flertal som kom dit ihop så var man aldrig solo i soffan och jag kunde således sitta där och vara social och ha det gött fram till vi stack utan att behöva ens närma mig dansgolvet. Mäkta trevligt!

Runt halv två började det bli dags att dra och jag gick med Jennifer och Julia till Max och käkade. UMAMI, *ggahghaghah*!

Hemma började jag se på Doobidoo men höll på att somna framåt slutet så slängde mig bums i säng och sov gött :)
 
För övrigt var kvällen lagom ego-boostande. Richard var klart nöjd. Heja hösten friskt humör, det är den som susen gör!
 
 
 
Paaaartyyyyy! Och vi gick ju faktiskt till MAX ^^

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback