Together we broke all the rules

Pluggggggg. Ugh.
 
Moralen igår var ganska låg. Nu är sammanfattningen i alla fall färdigskriven. På söndag blir resten färdigt.
Nu är man mest fm-sugen och hungrig.
 
Dock är det dags att leva nyttigt igen efter sjukperioden då man slöat och käkat massa mat som är snabb att göra.
Började med mina armhävningar och tjofaderittan från i våras som jag bara gjort en enda gång under sommarlovet, då mest för att bevisa för mig själv att jag minsann inte tappat något.
Även igår kväll skulle jag bevisa att man kan om man vill, att det sitter minst lika mycket i psyket som musklerna vad man klarar av. Konklusion? Allting gick prima utom lite av sit upsen, tydligen är det magmuskler man tappar snabbast. Pallade ungefär 20 färre än vad jag gjorde innan sommaren. Armhävningar och liknande var inga problem alls. Nöjd färdigtränad Richard.

Blir sallad på vägen till Matte sen där fm ska spelas kvällen och natten lång, plus kolla på VM-kvalmatcher.
 
---
 
Årets Robinson var för övrigt det sämsta någonsin. Det enda bra var Leif. När han försvann dog programmet helt. Jag hoppas det antingen läggs ner nu helt eller att SVT tar över det igen. Varken eller lär väl dock hända.. Äckliga, usla TV4.
 
---
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback