I'm so tired

Hemma efter okej kårkväll.
 
Okej eftersom förfest/födelsedagsfesten var prima med skönt folk och bra musik, medan kåren var... sådär. Inte lika bra som förra gången. Sugig musik overall. Och sådant vet vi sen gammalt inte går hem i Richards bok. Tycker jag musiken är kass så tycker jag. Jag tänker inte dansa till skit bara för att.
 
I vilket fall var förfesten prima! Massa trevliga människor, skön musik och roliga diskussioner.
 
På hemvägen ville Filip äta. Verkade som han väntade på någon. Jag ville mest hem. Kunde tänkt mig att äta om folk parkerade sig där, men ingen nödvändighet. Så det blev inget käk.
 
Nu käkas massa goda mackor och en pirog. Ska se klart Oz-avsnittet jagt började på tidigare också :)
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback