Hackig sömn

Såg nå't nytt i användaravtalet för blogg.se om att det ska läggas till mer reklam. Kul. Äckliga vinstdrivande skurks överallt. Blir så trött på't.
 
---
 
Igår väcktes jag vid 11 av att det plingade på dörren. Jag antog bums att det var posten med mitt CDON-paket, men eftersom jag var nyvaken och snurrade runt som en förvirrad tjackpundare så hann jag inte hitta morgonrocken innan postfjompen försvann.. bah. Hade ingen lust att rusa efter till nästa trappuppgång i bara morgonrock och kallingar så kommer få hämta ut på Willy:s istället.
Väckt tidigt helt i onödan, blörg.
 
Idag tänkte jag fått sova ut istället. Det fick jag också till slut, men väcktes först vid tio av att det självklart ska klippas jävla häckar på hög häcksaxvolym just utanför. Dubbel-bah.
Somnade om efter ett tag dock och sov.. till halv fyra, hmm.. Väl utsövd i alla fall.
 
---
 
Får se hur kvällen blir. Förmodligen CL-fotboll hos Sinander, men annars här hemma och kolla Oz och plugga.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback