Ett riktigt klipp

Efter förra inläggets snubbe så känns det skönt med tugget hos sin familj igen! Det ger liksom lite mer, samma gamla goda stämning :)
 
Och så har man vart frisör åt sin bror idag också, med tanke på att jag inte är frisör och aldrig klipper så blev det okej.
Ska klippas själv också, den sedvanliga nedkortningen. Långt hår är en tid som är förbi och aldrig kommer igen (om jag inte magiskt börjar få tjock hår igen vill säga, då kommer jag odla, men det lär ju knappast hända).
 
---
 
Känns så obeskrivligt skönt att få landa ett tag nu, inte ha en massa ångest över x antal uppgifter som ska göras. Och att få reflektera lite över senaste veckan överlag med allt som hänt.
Begravningen kommer äga rum efter Tysklandsresan, men innan jag behöver åka upp igen också så man inte behöver pendla fram och tillbaka inom kort tid.
 
Denna dag bli väl annars rätt så lugn. Spela lite med brorsan som maxaktivitet kan jag gissa och tjôta gött broder till broder-snack :)
 

Nu ska jag kolla fotboll, lite Bremen - Bayern och lite Bristol - Leeds. Hejs!

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback