Tidsfördriv

Sett två svenska dokumentärer nu om två herrar, Ebbe Karlsson respektive Errol Norstedt (Eddie Meduza).
Den om Ebbe var både intressant och mycket snyggt gjord medan den om Meduza mer var småhafsig med mycket klipp och mest påpekanden om att han hade många olika ansikten.
 
Efter en dag där man fått bevittna en sketen 0-1-förlust för IFK mot AIK så känns det bra att fly sin egen verklighet lite och kolla på dokumentärer om andra eller, som snart blir fallet, kolla på lite vanlig spelfilm.
 
Trevlig bio igår, Taken 2 funkade absolut som uppföljare även om den kändes lite väl kort, man förväntade sig lite mer. Som starkast i början och runt mitten.
Stack sen in med Berg på Bishops och tog några öl och snackade tills de stängde.
 
Väl hemma runt halv tre så satt jag vid datorn ett tag och lyssnade på musik. Lagom lördagskväll!
 
---
 
Nästa helg blir det Halloween-partaj. Har fortfarande ingen aning om vad jag ska vara, men det kommer jag nog på under veckan. Sminkattiraljerna lär väl säkert åka fram igen i alla fall och jag tar kanske en sväng till maskeradaffärn för att få inspiration. Vi får se helt enkelt, men något blir det, Richard gillar maskerad och att ikläda sig en annan roll.
 
 
 
För några år sedan, när jag var mellan förra utbildningen och denna, hade jag väldigt mycket fritid. Så jag tänkte: "Varför inte sjunga lite och klippa ihop en video liksom?"
Klart amatörmässigt utrustningsmässigt (såväl sång som filmsekvenser är inspelade med min digitalkamera) men ändå. Ett kul tidsfördriv var det :)

Kommentarer

Kommentera bums här:

Edert namn:
Bli stammis?

Mail:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback